Sunday, March 11, 2012

11 Mac 2012

Qayyum dan dedek,
hari ni aku letak dua2 tu kat luaq umah...kakak kat umah aku dah janji nak jaga diri masa aku pi keja...risau gak takut kena ujan..
tadi sebelum mai keja..aku bagi depa makan..comel sgt....

Yan, Khairiah.
Rmate aku masa kat uni dulu..terlalu baik..selalu kongsi makanan..
aku ngn yan da minat yg sama suka pi pasar malam kat padang jawa..nek skuter yan..huhuhu...yah pon slalu sgt tumpangkan aku nek motor dia.."yan masa aku update blog semalam..hati aku memang da berbisik..yan mesti akan komen..huhuhuhu..ternyata bisikan aku benar..huhuhu". Ya Allah yan dan yah sgt baek..berkatilah hidup mereka..pelihara persahabatan kami.

Nisa, Ume, Wana.
Kwn sekelas..sekumpulan..berkongsi bahagia dan derita...dah macam adik beradik...wana skng di kota baru, kelantan, nisa di damansara,ume di kulim...aku tau depa suma pon pati rindu aku..pasti..huhuhu.

Salma, Haleema, Saida..
Kawan-kawan yg aku jumpa di Masjidil Haram...terlalu baik..sgt sgt..smpai skang km masih berhubung..Ya Allah temukan kan km lagi..

Saja nak kongsi ankara is capital of turki..not Istanbul....

1 comment:

cekkeya said...

atiiiinnn, rindunya nak p pasar malam pdg jawa. ;)

ye tin, kau pun sangat baik jugaaaaaaaakkkk. selalu caring pasal kengkawan. ;)