Saturday, July 26, 2008

family day

semalam aku join family day gpms..kul 8.20 aku dah p..masa tu x da org lg..awal awal tu aku rasa gelisah gak sebab x da kwn...lgpon aku rs bersalah gak sbb dah lama x join...nsb baek asyah dan kak hanim sudi berkawan..asyah ajak aku men bola jaring..(team purple members mai,kak put,asyah,aku,kak hanim,ainul) aku jdi WD..aku mna reti men...x penah men seumur hidup....aku reti men volley ball,kayah ngn rowing..huhuhuh...pastu men sukan neka...aku lyn ja...utk mengelakkan kkebosanan.......pastu penyampaian hadiah..grup aku byk gak menang...then aku jmpa farah..dia ajak aku join dinner ngn pma..diner ku x ley join..pma 8,9,10 insyaAllah..dia tya ku knpa mghilangkan diri..dlm hati..aku dah agk soalan tu pasti ditya...aku diam ja..mesti dia ckp aku sgt sombong.....thib ckp aku sombong gak....urm.ntah la...aku x sombong..tapi..the fault is my own...

semalam aku tgk tyangan bukit kepong...wah.. aku x sanggup jadi isteri askar zaman tu dan x sgguh idup zaman tu..sgt mencbar........da sorang adik tu mak ayah adik dia meninggal...sedih sgt......

"Semoga pahlawan pahlawan tanah air ditempatkan bersama orang orang yg beriman.amin"
"Ya Allah bg lah aku semangat untuk belajar bersunggguh sungguh"

No comments: