Thursday, July 10, 2008

jumaat

arini jumaat aku bru ja blik kls ipk504..arini dr Dani cita pasal sejarah islam dulu..masa tu aku mngantuk gila....aku asyik merenung jam tgn yg abahku hadiahkan.lepas klas aku teman wana jumpa pn hayati..lepas tu aku,wana,ain..siggah jab kat dc,aku bli air kelapa..nasib baik ramai org org..kalu x mesti aku terpengaruh nk bli nasi..aku dah bertekad kat dri nk makan sehari sekali dan x nk mkn malam,nk krgkan berat badan ar..huhuhuhu..petang ni aku x da klas...tapi aku dah da byk kerja nk wat:-
*wat practical report
*wat lab lan technologi

skng ni aku runsing sama da nk pergi @tidak aktiviti gpms 19/7 ni...aku dah lama x join aktiviti club tu...result aku x brapa baek..aku rasa rendah bila kwn ngn dorang..thib,peja,mai,acin result dorang cam gempak ja,dorang mesti igt aku ni sgt kejam..coz dah lama x contact dorang..ntah la....aku dah x kisah apa dorang nk cakap,yg pasti dorang sangat baek(i really mis them al)..kami dah mcm adik beradik..aku ja yg menghilangkan diri...urm..

sem lepas aku belajar kayak ngn rowing..hati aku dah terpikat ngn rowing...rowing tu mmg jiwaku..
sem ni aku msti study....tido lambat...selalu p library......
aku dah ngn tuk ni.

sebelum aku terlupa..tadi aku cal umah..pika yg angkat.dia ckp mak x da kat umah..pastu dia pass fon kat azuan...dia ckp baek ja ngn aku..dia tu kadang 2 ok..kadang2 x.."semoga dia berjaya dlm hidup"

"semoga suma org berjaya dan bahagia...yg penting jgn tggl
sembahyang"

No comments: