Wednesday, July 23, 2008

rambutan

hari jumaat mak aku telefon..dia tya bila free..dia nk suh aku blik..dia rindu la tu..aku pon sgt rindu dia..pastu aku terus terpikir nk blik umah.lagipon aku tringin nk makan rambutan..that's my favourite fruit.mmmpg sabtu aku p sek 17 cari tiket..aku gamble ja tyme tu..lau x da tiket aku blik hostel semulaAlhamdulillah da bus...aku nek bas kul 10.30 pagi..perjalanan ku menuju ke sg.petani mengambil masa hampir 6 jam...smpi kat sg petani abah amik..aku pon rindu abah..segan ar..hahahah......
k..ni cerita arini..kat bilik aku tggl sorng lagi..rmate ku x blik2 lagi..dgn kerja x siap aku pi jugak klas..dlm hati.memang nk ponteng..bila aku nk berubah ni...nk bgn awal..org ckp bgn awal murah rezeki......tadi aku sedih...tapi aku dah ok skng..tajuk FYP aku da org nk tolong membantu aku membuat pencarian....FYP tu menyerabutkan aku

No comments: