Saturday, July 12, 2008

repair motor

hari ni bangun lambat...ntah la asal cuti ja bgn lambat.....pastu lepas mandi turun makan,pastu teman yan dan yah ke markas palapes...time tu budak airforce ngh berlatih...yan ngn yah cam segan,time tu aku x da perasaan papa..sebab matahari meninggi di kepala..kalau bleh nk siap kerja cepat2...malas dah nk dtg byk kali...

ops........sebelom terlupa..semalam aku ajak yan pi library, tetiba ja yah berminat nk ikut..aku pinjam 5 buah buku..{cabling,upgrading network,comp achitecture,hand on networking,perangkaian} berat la nk bwk blik..tapi ema cakap...berat ilmu x pa....

k la..yan sibuk ja kat blakng aku....kang dia baca plak apa yg aku tulis...segan plak aku

"harap aku akn baca suma buku buku tu..amin..Ya Allah semoga sem ni aku dapat result yg baik"

No comments: